Megjelent a Magyar Minőség 2023. októberi száma.

Kiemelt cikkeink a Magyar Minőség 2023. októberi szám tartalmából:

Horgászat az innováció útján – Karcsai Dávid

Az éjszakai horgászat kiegészítőit fűszereztük meg pár éve, a mindennapjainkba berobbanó Smart technológiával. Első lépésben meghatároztuk, hogy milyen termék kínálattal álljunk a horgászok elé. Az új márka bevezetését a világító kiegészítőkkel kezdtük és folyamatosan jelennek meg a világító kiegészítők okos testvérei. A új márka mögött magasan képzett mérnöki és tervező csapat áll. Minden termékre jellemzőek az apró méretek, az innovatív megoldások és a pontos kidolgozás és újdonság révén szinte minden termék valamilyen oltalom alatt áll. A háttérben folyamatos tesztelések, hardverek és szoftverek összehangolása és mérnöki tervezés áll. Egy terméknek a tervezőasztalról a boltok polcáig eljutni minimum 2 évre van szükség. Több száz órányi tervezői munka, 3D minta nyomtatások, anyagminták és a vízparton eltöltött sok hónapos teszthorgászatok kísérik útjukat.
Elképzelésünk, hogy a mindennapokban használt eszközeinkbe integráljuk a horgászatot. Gondolunk itt az Okos telefonokra és Tablet PC-re.

A jövő üzletének kulcsa – Digitális transzformáció – Dr. Németh Balázs

A digitális technológia megjelenése az iparban, elektronikában áttörést hozott az 50-es évek-ben és felgyorsította az ipar fejlődését, ma hasonló forradalomnak vagyunk szemtanúi az üzleti folyamatok területén.
A digitális technológiák (online platformok, RPA, workflow, AI, BI, 5G, OCR, AR, VR, beszéd és hangfelismerés, Felhő alapú megoldások..) megjelenése és elérhető ára lehetővé tette, hogy számos korábbi manuális, adminisztratív munkát kiváltsunk, automatizáljunk vagy teljesen megszüntessünk
A Digitális transzformáció nem egy öncélú folyamat, hanem egy megfontolt üzleti döntés, aminek a fókuszában az értékteremtés növelése és a költségek csökkentése áll. A digitális transzformáció a vállalati folyamatok átalakítása, újragondolása a digitális technológia adta lehetőségek kihasználásával a gyorsabb, hatékonyabb és magasabb színvonalú ügyfél és vevőkiszolgálás érdekében

Japán már nem a régi – Tóth Csaba László

Több száz ember sztrájkolt egy tokiói áruházban, amelynek emiatt be is kellett zárnia. Azt, hogy valahol a világban sztrájkolnak, mindennapi dolog, de Japánban? Erre hosszú évtizedek óta nem volt példa, azért keltett világszerte nagy feltűnést. Magyarosan szólva, a postás harapta meg a kutyát.
Miért nem sztrájkolnak a japánok? Ne legyünk azonban tévedésben, a japánok is sztrájkolnak, de a kifinomult, harmóniára törekvő filozófiájuk miatt ezt egy kicsit másképpen teszik.

Folyóirat.

Nyilvánosan elérhető a 2022. évi augusztus-szeptemberi szám.

Leave a Reply