Magyar Minőség XXVI. évfolyam 2017. szabadon elérhető számai.

< Vissza a jelszó nélküli oldalra

Az egyes folyóiratok a havi folyóirat nevére kattintva érhetők el.

Magyar Minőség XXVI. évfolyam 1. szám 2017. január

Megőrízve megújulni – Tóth Csaba László
A hely, ahol a dolgok történnek – Kocsis Ernő
A láthatatlan Gemba, Kaizen fejlesztési modell a szolgáltató szektorban – Lendvai-Lovasi Monika és Fábián Ida
Kockázatmenedzsment a vállalati sikereség érdekében – Dr. Horváth Zsolt
Jók a legjobbak közül: Beszélgetés Haimann Péternével – Sződi Sándor
Le a kalappal: Némon Zoltán – Sződi Sándor

Magyar Minőség XXVI. évfolyam 2. szám 2017. február

Amit a folyamatok modellezéséről tudni érdemes… – Dr. Ányos Éva
A tanulható látás – Gurabi Attila és Mátrai Norbert
Minőségkommunikáció avagy a kommunikáció minősége – Sipos Zoltán
Új eszköz a korrupció ellen – Dr. Klotz Péter
Jók a legjobbak közül: Beszélgetés Toldi Árpáddal – Sződi Sándor
Le a kalappal: Papp Zsolt Csaba – Sződi Sándor

Magyar Minőség XXVI. évfolyam 3. szám 2017. március

Márciusi bevezető – Tóth Csaba László
Amit a folyamatok modellezéséről tudni érdemes II. rész – Ányos Éva
Új eszköz a korrupció ellen II. rész ISO 37001: 2016 – Klotz Péter
A minőségirányítás szakma eszközei a vezetőség meggyőzésére 1.
Hogyan készítsünk érdekes vezetői összefoglalót az audit eredményéből? – Mártha Csenge és Pflanzner Sándor
A minőségirányítás szakma eszközei a vezetőség meggyőzésére 2.
A kommunikáció is tanulható – Dr. Béres Ágnes
Az ISO 9001:2015 Bevezetési tapasztalatai a Max Savaria-nál– Nagy Marianna
Versenyelőny vagy nyűg a Minőségirányítás – Kiss Angéla és Dr. Kardos Lilla
Az Enterprise Europe Network innovációs szolgáltatásai – Majoros Zita Ágnes
Le a kalappal: Dr. Gutassy Attila – Sződi Sándor

Magyar Minőség XXVI. évfolyam 4. szám 2017. április 

Áprilisi bevezető – Tóth Csaba László
Új rendszerszabvány az autóiparban: IATF 16949:2016 – Csonka László és Papp Éva
A Lean megvalósítás egyik útja – Fehér Ottó
Az új ISO szabvány bevezetése egy szolgáltató kisvállalatnál – Balogh Vivien; Baksi Zsolt és Dr. Matkó Andrea
Új eszköz a korrupció ellen III. rész ISO 37001: 2016 – Dr. Klotz Péter
Beszélgessünk! Látható és megközelíthető vezető vagy? – Sződy Noémi
Jók a legjobbak közül: Dr. Kemény Sándor – Sződi Sándor
Le a kalappal: Jávorné Máté Melinda és Papp Csilla – Sződi Sándor

Magyar Minőség XXVI. évfolyam 5. szám 2017. május 

Májusi bevezető – Tóth Csaba László
A 77 Elektronika Kft. nyerte az Innovációs Nagydíjat – Hanyecz Imre
Versenyképesség, de hogyan? Ipar 4.0 és a Lean – Dr. Németh Balázs
Rendhagyó beszámoló a X. Lean Fórum konferenciáról – Schäffer Beáta
Az új ISO szabvány bevezetése egy szolgáltató kisvállalatnál 2. rész – Balogh Vivien, Baksi Zsolt és Dr. Matkó Andrea
Jók a legjobbak közül: Fehér Ottó – Sződi Sándor
Le a kalappal: Farkas József – Sződi Sándor

Magyar Minőség XXVI. évfolyam 6. szám 2017. június

Júniusi bevezető – Tóth Csaba László
A tacit tudás feltárása – Fehér Ottó és Csépánné Kövesi Tünde
Csomagolási folyamatok lean szemléletű fejlesztése a konzerviparban – Bojti Zsuzsanna
Az új ISO szabvány bevezetése egy szolgáltató kisvállalatnál 3. rész – Balogh Vivien, Baksi Zsolt és
Dr. Matkó Andrea
Jók a legjobbak közül: Mártha Csenge – Sződi Sándor
Le a kalappal: Fodor Tamás – Sződi Sándor

Magyar Minőség XXVI. évfolyam 7. szám 2017. július

Júliusi bevezető – Tóth Csaba László
Az ISO 9000 Fórum Tavaszi Szakmai Konferenciájáról – Torma Beáta
A túszul ejtett szervezet – Dr. Béres Ágnes és Mártha Csenge
A munkaerő megtartása – Bozi Arnold
A lean 14 vállalatirányítási alapelve és az új generációk igényei – Schäffer Beáta
Veszteségek az áruszállításban – speciális szakmérnöki tudással a biztonsági kockázatok kezelhetők – Dr. Kocsis Imre
Jók a legjobbak közül: Tóthné Dr. Veinperl Ilona– Sződi Sándor
Le a kalappal: Az Ipar Napjai rendezvény díjasai – Sződi Sándor

Magyar Minőség XXVI. évfolyam 8-9. szám 2017. augusztus-szeptember

Nyárvégi bevezető – Tóth Csaba László
Vállalati rugalmasság = siker? Konferencia beszámoló – Nagy Tamás
Humán erő – A dolgozók megtartásának titkai, Zárókon­ferencia beszámoló – Nagy Tamás
Női foglalkoztatás vagy inkább foglalkoztathatóság? – Fűrész Tünde
A szervezetfejlesztés új pillérei: Erő, intelligencia és jóság – Kiss Szabolcs és Kerekes Sándor
Képzések és tréningek hatékonyságának az értékelése és hasznosulása – Dr. Poór József és Tóth Katalin
Elkötelezettség a minőségmenedzsment rendszerekben – Dr. Krajcsák Zoltán
Szerény vélemény: a minőségügy néhány fogalmi ponto­sításához – Dr. Husti István
Jók a legjobbak közül: Torma Beáta – Sződi Sándor
Le a kalappal: MEMFO Nonprofit Kft. – Sződi Sándor

Magyar Minőség XXVI. évfolyam 10. szám 2017. október

Bevezető – Tóth Csaba László
Ökológiai lábnyom, túllövés, kislábnyom – Vadovics Edina
Divatosan rohanunk a katasztrófába – Előd Fruzsina
Le a kalappal: Old Blue Kft. – Sződi Sándor
Az életciklus-értékelés – a hatékony környezetirányítás eszköze – Szilágyi Artúr
A körforgásos gazdaság és a minőség a TRIS projekt szemüvegén keresztül – Dr. Virág Annamária
Összefogott a polgármester és a takarítónő a klímaváltozás ellen – Vadovics Kristóf és Szomor Szandra
Jók a legjobbak közül: Prof. Dr. Juhász Endre – Sződi Sándor

Magyar Minőség XXVI. évfolyam 11. szám 2017. november

Bevezető – Tóth Csaba László
ISO 9000 Fórum XXIV. Nemzeti Minőségügyi Konferencia – Rózsa András
Innovatív minőségkultúra a XXI. században – Dr. Ködmön István
A minőségügy új kihívásai az „Ipar 4.0” tükrében – Dr. Husti István, Dr. Daróczi Miklós, Sami Sader
Tudásmenedzsment szerepe a minőségkultúra fejlesztésében – Dr. Bencsik Andrea
Tudom, tudod … tudjuk? – A lean tudás átadása multi környezetben – Dr. Demeter Krisztina and Dr. Losonci Dávid
Egy oktatás- és oktatófejlesztési rendszer – avagy minőségmenedzsment egyetemi intézeti keretek között – Dr. Czakó Erzsébet and Kazainé Dr. Ónodi Annamária
Közösségi média eszközök szerepe a vállalati tudásmegosztásban – Dr. Obermayer Nóra
Atipikus foglalkoztatási formák a hatékonyságnövelés szolgálatában, Kényszer, vagy lehetőség? – Kazainé Dr. Ónodi, Annamária and Dr. Holló, Sándor
Digitális nemzedékek, változó irodák – Dr. Konczosné Dr. Szombathelyi Márta
Jók a legjobbak közül: Kálmán Albert – Sződi Sándor
Le a kalappal: Kovács József – Sződi Sándor

Magyar Minőség XXVI. évfolyam 12. szám 2017. december 

Bevezető – Tóth Csaba László
ISO 9001:2015 bevezetése – egy gyakorlati példa – Novotnyné Kovács Katalin
ISO 9001:2015 a KKV szektorban – Puskás László
Új üzleti irányítási tanúsítási rendszer és rendszerszabvány a vasútiparban – Bujdosó Tamás és Csonka László
A lean gondolkodásmód alkalmazása irodai környezetben – Békési Boglárka
Jók a legjobbak közül: Dr. Molnár Pál – Sződi Sándor
Le a kalappal: Rózsa András – Sződi Sándor

< Vissza a jelszó nélküli oldalra