MM202207cimlap

Megjelent a Magyar Minőség 2022. júliusi száma.

Kiemelt cikkeink a Magyar Minőség 2022. júliusi szám tartalmából:

Gyökérok elemzés – Fehér Ottó

A gyökér struktúra ábrázolását követően a hibaokok megszüntetésének folyamata látható. A szabályok alkalmazása segíti a szakszerű elemzést. Példákkal illusztrált a helyes hibaok meghatározás. Néhány ok-hatás diagramforma bemutatása után alkalmazási tanácsokkal zárul a cikk

Lean elemek bevezetése egy nemzetközi iskola alsó tagozatos oktatásába – 1. rész – Borbély Aranka

A mai, 21. századi, a versenyképes üzleti környezetet akkor tudjuk megteremteni, ha munkánk során modern technológiát alkalmazunk és tudásunkat folyamatosan fejlesztjük annak érdekében, hogy minőséget és értéket biztosítsunk a termékeink, szolgáltatásaink végfelhasználói, azaz ügyfeleink számára.
Ez nagyfokú tudatosságot igényel a modern szervezetek stratégiai választásainál, melynek ki kell terjednie a tervezés, beszerzés, gyártás, logisztika, üzletszabályozás, területeire is. Ezzel a tudatos szemlélettel kell bírnia egy szolgáltatásban versenyképességre törekvő vállalatnak is, akár egy iskolának is.

Hallgatók és a Moodle: a pandémiás kényszer vezethet növekvő elégedettséghez? – Dr. Berényi László

A Moodle rendszer 20 éve elérhető az oktatás támogatására, de – más digitális megoldásokkal együtt – csak a COVID-19 pandémia kapott akkora figyelmet és lehetőséget, amivel szélesebb körben is betöltheti oktatástámogató szerepét. A téma átfogó vizsgálata túlmutat egyetlen cikk keretein, a számos kapcsolódó részletkérdés külön-külön elemzéseket igényel. Minőségügyi szempontból, a felhasználók elégedettségét a középpontba helyezve érdekes megvizsgálni, hogy a pandémia előtti időszakhoz képest növekedett-e a hallgatók elégedettsége a rendszerrel. A tanulmány egy kérdőíves felmérés eredményei alapján, a Miskolci Egyetem hallgatóinak a 2018. és 2022. évi mintáján keresztül hasonlítja össze a Moodle rendszer értékelését

Folyóirat.

Nyilvánosan elérhető a 2021. évi  júniusi szám.

Leave a Reply