Megjelent a Magyar Minőség 2018. májusi száma.

Kiemelt cikkeink a Magyar Minőség 2018. májusi száma tartalmából:

Kaizen és/vagy digitalizálás

Fábián Ida

Mi lehet a valódi oka és célja annak a mai társadalmi, gazdasági és politikai jelenségnek, ami úgy tűnik, hogy meg akarja szabadítani a szervezeteket, vállalatokat és közösségeket a folyamatos fejlesztés mindennapos te-vékenységétől és törekszik a digitalizálás, azaz a gép-ember-termék online összekapcsolására, ami végérvé-nyes eredményességet céloz meg minőség, költség és szállítási pontosság téren?

A vállalatvezetés paradigmaváltása az új irányítási rendszereken keresztül

Strelicz Andrea

2015 óta ugyan eltelt 4 év, és az ISO 9001 megjelenését követő 3 év áttérési idő zöme is eltelt, vélhetően a gazdálkodó szervezetek többsége már megoldotta az áttérést. A jelen cikk célja a sikeres áttérés és a már várt „új” szemlélet adaptációjának a feltételeit összefoglalni kizárólag szakmai tapasztalatok alapján. A cikk arra hívja fel a figyelmet, hogy az új ISO 9001 és az analógiában felépített egyéb irányítási rendszer követelmények komolyabb együttműködést tesznek szükségessé a szabályozók, a szabálykövetők és a kompetencia fejlesztő szervezetek között.

ISO 900 Fórum Tavaszi konferenciáról és a Közgyűlésükről beszámoló

Rózsa András és Tóth Csaba László

Tartalom.
Folyóirat.

Nyilvánosan elérhető a 2017. évi  április szám:

Magyar Minőség XXVI. évfolyam 4. szám 2017. április

Leave a Reply